B&B FrågarKunden frågar – B&B svarar

Hur blir jag kund?

Om du vill bli kund hos oss fyller du i en intresseanmälan
(blanketten offertförfrågan) och skickar den till oss.
Vi svarar inom 24 timmar måndag till fredag.
Vill du abonnera vår återkommande städtjänst, bokar du en besökstid
för att besiktiga bostaden eller lokalerna i fråga tillsammans med B&B.
Då kan du också meddela dina speciella önskemål i samband med städningen.

Vad menas med städserviceabonnemang?

Abonnemangen innebär att du kan räkna med att alltid få samma B&B medarbetare (undantag vid
sjukdom, semester eller dyl.) tillditt företag eller hem på samma veckodag och tid. Våra tjänster
utförs må-fr kl 08-17.
Ombokning är möjlig och måste då ske fem arbetsdagar i förväg.
Högst tre av dina avbokade ordinarie städtillfällen kan du ”spara”; dvs utnyttja dem ändå vid
ett annat tillfälle och genom att boka en annan av våra tjänster. Då förlorar du inte pengarna.
Skulle en av dina abonnerade städdagar falla på en röd dag, tar B&B kontakt med dig i god
tid för ombokning.

Hur snabbt levereras tjänsten?

När din intresseanmälan har kommit in får du svar från oss inom två dagar (ej helgdagar!)
Du bokar ett kostnadsfritt konsultationsbesök av en av våra medarbetare hos dig. Det första
städtillfället äger rum inom en vecka efter detta besök eller efter överenskommelse.

Vad skall kunden tänka på inför städningen?

För snabbt och effektivt städarbete behöver våra medarbetare fria ytor!

Kommer samma B&B-medarbetare hem vid varje städtillfälle?
Ja, du får möta samma person för trivselns och kontinuitetens skull!
I fall av sjukdom eller semester, skickar B&B en vikarie med samma
utbildning och gedigna kunskaper som du är van vid.

B&B:s bindnings- och uppsägningstid för abonnemangen

För såväl företag som privatpersoner har våra abonnemang en bindningstid
på 6-12 månader.
Uppsägningstiden för alla kunder är 2-3 månader.

Vad händer om kunden inte är nöjd med tjänsten?

B&B:s kvalitetsgaranti gäller! Om utförandet av den begärda tjänsten inte skulle utfalla till
din fulla belåtenhet, kontakta oss inom 24 timmar! (Ej helger och röda dagar) Vi kommer att
åtgärda problemet så att du blir nöjd.